Sydämen ääni, sitä tulisi meillä jokaisella noudattaa. Kun elää elämäänsä kuunnellen ääntä sydämestä, kaikki on mahdollista. Olen saavuttanut elämässäni paljon ja kaikki saavutukset on tapahtunut juuri sitä ääntä kuunnellen. Valitettavasti monesti järki yrittää määrätä ja järki on harvoin sydämen kanssa samaa mieltä. Lupasin itselleni, kun sain sinut elämääni uudestaan, että kuuntelen vain ja ainoastaan sitä miltä minusta tuntuu. En sitä mitä järki yrittää kieltää.

Siksi olen tässä nyt, muutin suunnan elämältäni. Suuntani oli täysin väärä, en sitä yksin huomannut. Avasin lukon sydämeni ympäriltä ja aloin kuuntelemaan sitä ääntä mikä sydämestäni kuului. Päätin olla välittämättä niistä iskuista jotka sydämeni tulee saamaan, koska silloin kun se täyttyy rakkaudesta, ilosta, onnesta ja sinusta, se on kaikki ollut sen arvoista. Kun sydämeni saa iskuja elämältä, tiedän että elän enkä pelkää olla minä. Minä, joka elää täysillä ja rakastaa täysillä

Siksi kuuntelen sydäntäni, koska rakastan sinua

Siksi olen tässä, koska rakastan sinua.

Siksi odotan sinua, koska rakastan sinua

Siksi rakastan täysillä, koska kuuntelen sydäntäni